woensdag 14 december 2016

Spreken vanuit je eigenheid

Stg.makeadifference presenteert ............ Monique Dekker

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MY STORY
 
Tijdens het organiseren en het bezoeken van (netwerk) evenementen kom ik steeds meer mensen tegen die worstelen met het geven van een presentatie en / het presenteren van zichzelf. Dat was voor mij de aanleiding om mij te ver- diepen in het coachen van deze groep mensen.

Met ruim 17 jaar ervaring als people manager, gespreksleider en spreker in het openbaar, ben ik meer dan alleen een professional. Met de nodige ups and downs ontdekte ik keer op keer dat ik sterker ben dan ik denk. Na een hersenbloeding in 2012 veranderde mijn leven compleet. Ik moest op zoek naar een nieuwe manier van leven, uitdagingen die in het hier en nu bij mij passen. En het is gelukt! Deze bijzondere ontdekkingsreis maakt mij ook tot ervaringsdeskundige.

Graag deel ik mijn kennis en ervaring met jou en help ik je ontdekken hoe (jezelf) te presenteren vanuit jouw kracht en authenticiteit. Want ook jij bent sterker dan je denkt!

Mijn motto? Find a way or make a way!


MONIQUE DEKKER - Art of Presence

Geen opmerkingen:

Een reactie posten