dinsdag 28 februari 2017

Wanneer je motivatie afneemt .....


Bij iedere vrouw neemt de motivatie, de gedrevenheid van tijd tot tijd wel af hor. Ja ... ook bij doel-gerichte en gedreven vrouwen.




Ik ken dat. De gedrevenheid waarmee ik doe wat ik doe is niet altijd op 100. Zeker kort na de hype van een grote activiteit moet ik weer op dreef komen. Dat is bekend bij veel gedreven vrouwen. But the next step, the next goal gets you exited again.

Maar wanneer je merkt dat je motivatie de neerwaartse richtingblijft gaan, dan moet je daar wel extra aandacht aan besteden. Vaak kom je daar zelf wel uit, en er gebeurt iets en je bent er weer helemaal in, maar soms heb je externe hulp nodig.

Zodra ik dat merk bij mezelf weet ik hoe laat 't is. En vroeger kon 't weken duren voordat ik weer op dreef kwam. Het  beoefenen van gefundeerd persoonlijk leiderschap heeft mij daaroverheen geholpen. Wanneer de gedrevenheid afneemt weet ik nu wat te doen. Door het beoefenen van deze vorm van persoonlijk leiderschap heb ik perspectief en lijn gebracht in m'n leven en in de levens van vele andere vrouwen.

Dit concept gaat uit van 3 dimensies of verbindingen. De connectie met je Schepper, de connectie met jezelf en de connectie met je mede-mens. Wanneer deze verbindingen goed doorlopen komt je gedrevenheid weer op gang, raak je weer gemotiveerd en neemt je zelfzekerheid toe. Raken de verbindingen  verstopt dan neemt de motivatie af, wordt de onzekerheid voelbaar en raakt het proces van flow verstoord.

Een 3-dimensioneel coachingstraject is dan noodzakelijk om je gedrevenheid weer aan te wakkeren en je weer op spoor te krijgen. Je komt dan weer op krachten en kan van binnenuit verder richting geven aan je buiten wereld.


Maak contact voor een afspraak met een KLIK op 'KLIK HIER' hieronder;
 het aanmeldingsgesprek is GRATIS!




Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community Leader MADwoman professionalsand entrepreneurs 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten