woensdag 2 mei 2018

Je Bril Maakt Een Groot Verschil


Je bril maakt een groot verschil, ja. 't Bepaalt hoe je kijkt naar de wereld buiten jouw.
Is 't krachtig donkergroen of flets zeegroen?! Is 't schitterend en fleurig of dim grauw?!
Ik genoot al die tijd van wat ik allemaal zag en raakte erdoor onder de indruk. Wat een
zegen, dacht ik ... en toch ... iets klopt niet ...iets klopt niet.

Toen kreeg ik m'n nieuwe bril ... en ik begreep 't meteen .....

Wow!!!
Was dat al die tijd zooo schitterend?
Wow!!!
Was dat al die tijd zooo mooi?
Nu pas zie ik 't echt goed , die buitenwereld.
En nu ..... jaaaaaah.

Dank u wel Yeshua!

Een goede allegorie voor m'n spirituele journey. Ik heb er echt van genoten tot nu toe, dus van m'n
relatie God en met Jezus Christus, toen. Nu zeg ik liever Yehovah en Yeshua, de Messias.

En toch ....ik voelde 't toen al in m'n geest .....
iets klop niet, een geknaag in je geestelijke levenswandel, in je honger naar God.

En met die nieuwe bril op merk ik hoe alles duidelijk zichtbaar is geworden. Dus niet de zondagse eredienst, maar de viering van shabbat. Dus niet "al die dingetjes en regels van het oude testament hoeven allemaal niet meer", maar juist wel! Nee, geen garnalen meer voor mij. Toen was dat lekker en nu een verontreiniging van m'n lichaam.

Ja ..... iets klopte inderdaad niet. Je bril maakt een groot verschil, ja, een grrot verschil.

Wie weet waar ik 't over heb? dat ..... iets klopt niet -gevoel. Ken je dat?

Geef me daar een reactie over.




Denise Sumter

Lid van de Messiaans-Joodse Community
Kodesh L'Adonai (Heilig voor de Heer)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten