maandag 21 augustus 2017

PLANandDO2017 workshop - Terug-Kom-Dag & Certificaat uitreiking

Testimonials



De PLANandDO2017 workshop is succesvol afgesloten; hieronder enkele testimonials van doelgerichte en vooruitstrevende vrouwen die zich gedurende 5 weken na de workshop hebben beoefend in gefundeerd persoonlijk leiderschap.

“Ik heb een transitie van een negatieve mindset naar een positieve mindset ervaren; een verandering in m’n kijk op ‘t leven”, zegt de een.

“Ik plande al, maar gewoon in gedachten. Nu heb ik helderheid, structuur en rust weten te creëren, door ’t allemaal op papier te zetten”, zegt de andere.

“Voor mij betekende ’t een overstap van chaotisch alles plannen in m’n hoofd naar planmatig opschrijven van mijn doelen en strategieën vanuit mijn geïdentificeerde levensgebieden”, zegt weer een andere.

"Ik heb geleerd hoe mijn faalangst te overwinnen en de opleiding gewoon te gaan doen en hoe in de overwinning te blijven staan", zegt de voor-laatste.

“Het was voor mij een bevestiging dat ik op het juiste spoor zit, alleen is er nu een duidelijk kader en raamwerk waarbinnen ik opereer”, zegt de laatste.

"Ik heb m'n leven in perspectief kunnen krijgen. Ik weet nu waar m’n prioriteiten liggen en ben de strijd tegen het uitstel gedrag aangegaan. Ik weet nu zeker dat ik verder wil studeren en dat ik het afslanken serieus ga nemen. Niemand weerhoudt me nu om de gym, 3 keer per week te bezoeken, ook niet mezelf”, zegt Carmelita lachend.

“’Ik ben waardevol en van waarde’, een van de I-am-messages die ’t voor mij gedaan heeft. Kennelijk zag ik mezelf op het onbewuste niveau voor onwaardig, but no more.”, zegt Mercelien.

“M’n doelen waren te vaag gesteld al die tijd. Vandaar dat ik de vooruitgang niet goed kon zien. Ook m’n reflecties ontbrak ’t aan diepgang.  Ik weet nu wat ’t is om doelgericht te handelen en ….. gek genoeg ….. ik heb gedurende deze 5 weken deuren zien opengaan,” vervolgd Mercelien.

“Voor mij was ’t vechten tegen de reus van onzekerheid om een carrière sprong aan te durven. Na 5 weken van dagelijks positioneren, de I-messages, het vaststellen van heldere doelen en strategieën om deze te bereiken kwam er zo een shift dat ik de uitdaging in m’n carrière nu wel aandurf,” zegt Negestie.

“M’n business loopt. ’t Ging mij om m’n persoonlijk leven wat aandacht te geven. Nu praat ik elke ochtend tot mezelf en ….. wat maakt dat toch een verschil!”, zegt Su-Anne.

“M’n vrije dag is nu ook echt m’n vrije dag. Met het dagelijks positioneren vanuit m’n jaarplan, m’n maanddoel en m’n week-schema heb ik zicht op hoe mijn dag wil zien verlopen. Wat een rust, de tijd van altijd tijd tekort en altijd moe zijn is eindelijk voorbij. Nu is m’n vrije dag dus ook echt m’n vrije dag geworden”, zegt Mireille.

“Ik heb ook heel veel gehad aan de onderlinge feedback, gewoon 'levelen' met een groep vrouwen die net als mij ervoor gaan om niet maar gewoon te leven, maar wel een stukje succes willen neerzetten”, vervolgt Mireille.

“Ik heb mijn spiritualiteit kunnen aanpakken. Mijn relatie met m’n Schepper is verbeterd. Mijn geloof in God is nu sterker en ook merk ik dat ik hierdoor meer geloof in mezelf heb weten op te bouwen”’ zegt Rafaella.


“Voor mij was het voorheen zo gemakkelijk om uit te stellen. Nu grijp ik meteen in wanneer ik merk dat ik een taak wil gaan uitstellen. Ik benoem het gedrag meteen als iets wat ellende met zich meebrengt. En dat helpt mij om inderdaad te focussen op de taak en het dan ook echt te doen”, vervolgt Rafaelle.


Een compilatie 

Wil jij je leven naar het volgende niveau tillen en ontbreekt het je aan structuur, rust en ordening vanuit een plan dat volledig aansluit op jouw eigenheid dan kun jij je hier  opgeven voor de PLANandDO workshop van Stg.makeadifference.

In deze video  een compilatie van de Terug-Kom-Dag en de Certificaat uitreiking van de workshop die antwoord geeft op de bovenstaande issue: de PLANandDO workshop Part 1, Stg.makeadifference.


En in de tweede video een korte weergave van Part 2 van de certificaat uitreiking van de PLANandDO workshop, Stg.makeadifference.



Kan jij jezelf terug vinden in een van de testimonials of raak je hierdoor geprikkeld om er het fijne van te weten, wil je ook zo een next level ervaring meemaken, geef je dan hier op voor meer informatie over ons PLANandDO programma.




Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community leader MADwoman professionals and entrepreneurs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten