woensdag 2 augustus 2017

Succes bereik je NOOIT alleen!!! Part 4

Ik geloof in je!



'Denise, ik geloof in je!, zei ze, lachte vervolgens en ik lachte met haar mee aan de andere kant van de lijn. Pas later ervoer ik de impact van deze woorde ....'Ik geloof in je, Denise!' ....

Ik heb door de jaren heen leren leven uit geloof. In de eenzaamheid van het alleen-ouderschap geloofde ik dat 't goed zou komen, en 't is goed gekomen. In de stress van het afstudeer-traject aan de ADEK Universiteit geloofde ik dat 't goed zou komen en ook dat is goed gekomen. Ook toen de dokter zei 'Dit wordt alleen maar erger met haar' geloofde ik dat het alleen maar beter zou worden en het wordt ook inderdaad steeds beter met m'n prinses. En ook nu de kinderziektes van m'n kleine onderneming zich voordoen, geloof ik dat 't goed komt.

Maar om iemand anders dat tegen mij te horen zeggen ..... dat is wel degelijk een gigantische inspiratie. Wel iemand die heeft gezien hoe mijn missie om vrouwen te inspireren en te versterken zich aan het ontvouwen is. En die daar ook  achter staat. Iemand voor wie ik veel respect heb vanwege haar trouwe vriendschap. Maar ook gewoon om wie ze is, iemand die weet hoe succes neer te zetten, met focus, toewijding en passie en genietend van friendships and life. Ik geloof in jouw, Judith! En ik put inspiratie uit wie je bent.

Nee ....... succes bereik je echt NOOIT ALLEEN, hor. We doen 't gewoon samen .....de inspiratie .... de versterking .... de motivatie ....... 'Ik geloof in je!' ....... ja, ik geloof in jouw! MADwoman.*

Dank je wel Judith for getting my back! I appreciate your support!

Ben jij bezig te bouwen aan je succes in je professie, je onderneming, je study of gewoon in je persoonlijke ontwikkeling en besef je dat je 't alleen echt niet redt, sluit je dan aan bij ons, de MADwoman Community voor vrouwen die een verschil willen maken. 

*MAD as in Make A Difference.

Ga voor meer informatie naar onderstaand web formulier.


En tot gauw!

Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community Leader MADwoman
professionals and entrepreneurs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten