vrijdag 4 augustus 2017

Waarom ik doe wat ik doe

Wat doe ik eigenlijk?

Ja, waar ga ik eigenijk voor?

Ik heb het tot mijn missie gemaakt om doelgerichte en vooruitstrevende vrouwen te inspireren en te versterken zodat ze een verschil maken door het beoefenen van persoonlijk leiderschap voor een doorbraak naar het volgend niveau in hun leven zowel in voor-als in tegenspoed.

Dat doe ik voor de Facebook Community MADwoman professionals and entrepreneurs vanuit het PLANandDO programma  en vanuit de GRATIS online expeditie in persoonlijk leiderschap. En ook via ons coachingstraject.

Testimonials

Beste Denise,
Nu,  bijna 3 weken na de eerste trainingssessie wil ik aangeven dat ik reeds ervaar dat ik op een ander niveau functioneer; gerichter, gefocust en met veel meer zekerheid. De redenen waarom ik jouw training gevold heb, dus het doel is zeker bereikt. Nu alleen consistent ermee bezig zijn.
Thanks voor alle informatie, 
Groeten,
Rianne.

Thanks, Denise. Het I-gesprek was voor mij een eye-opener. Ik merk dat ik nu de zaken duidelijker heb, nu ik 't allemaal opschrijf. Zaken dwarrelden door mijn hoofd, maar nu is er helderheid. Ik moet leren om meer op te schrijven. 
Helianthe.

Ik heb een bestelling gehad van 8 schorten ...ikbleef maar uitstellen, omdat ik aan mezelf twijfelde. Ik stond al op het punt om af te zeggen, want ik had zoiets van 'No man ... 8 schorten in een (1)  keer .... komt niet goed. Ze moeten allemaal een model zijn .... noooo .... gaat me niet lukken, bovendien heb ik nooit eerder zooooveel gemaakt.
Vanmorgen werd ik wakker en dat dat God de werken van mijn hand zou zegenen. Daarna kreeg ik het gevoel van 'Jaaaa  Lisa, je kan 't wel, geen getwijfel, geen onzekerheid. In 't weekend zijn ze af!' En ze waren ook inderdaad af. En ..... daarnaast  het zelfde aantal schouderdoeken. En ik praat er zo gewoontjes over alsof het een fluitje van een cent was. Je kunt jezelf het falen of het succes aanpraten. Ik koos eerst voor falen en corrigeerde dat in m'n 'positioning' tot succes. Wat doe jij? 
Lisa.
Daarom doe ik wat ik doe, om doelgerichte en vooruitstrevende vrouwen te inspireren en te versterken zodat ze een verschil maken, door het beoefenen van persoonlijk leiderschap voor een doorbraak naar het volgend niveau in hun leven zowel in voor-als in tegenspoed. Vanwege de verhalen van Rianne, Helianthe en Lisa, doe ik wat ik doe. And to God be the glory!

Succes bereik je NOOIT alleen

Ik doe al m'n dingen met gebed. Je mag 't weten .... aan elke GPL workshop of expeditie gaat een gebed vooraf waarin ik de Heer vraag om de volgende cluster vrouwen te selecteren.

Behoor jij tot de volgende groep? Ben jij die vrouw die zich echt ten volle inzet om door te gaan ondanks 'slag e tek yu'? Ben jij die vrouw die wel degelijk plannen heeft voor het leven ja en ook wel voor het jaar en wil jij jezelf zien groeien naar het volgende niveau van omgaan met situaties te yu boto ey seki?! Wil jij naar het volgende niveau door je focus te houden i.p.v. je te laten afleiden door, social media, allerlei channels, slaap, maar ook het stille verdriet en vooral het als maar uitstellen, wanneer iets je beangstigd of te groots lijkt voor jouw doen?

Als jij die vrouw bent die ik hierboven heb omschreven en je herkent een of meerdere punten ... dan is deze workshop ECHT voor jouw.


Maar de vraag is .... ben jij er klaar voor?

Als je er klaar voor bent ga dan voor meer informatie naar onderstaande link en neem zo de eerste stap to your next level.


We doen 't samen, want ik weet precies waar je bent omdat ik ook daar ben geweest.

Wacht niet langer, 't is mooi geweest!
Ga naar bovenstaande link voor het web formulier  en 't komt voor mekaar.

Tot gauw!!!


Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community LeaderMADwoman
professionals and entrepreneurs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten