dinsdag 21 november 2017

Set your mind on the triple D of success and significance!


Personal Leadership Tip # 10


Wanneer ik Les Brown quotes de revue zie passeren, maak ik altijd pas op de plaats. Want ik weet dan dat er woorden van wijsheid volgen. Dat deed ik ook vanmorgen ..... ik nam de tijd om z'n wijsheid tot me te nemen en deed er een schepje bovenop.

De triple D of succes and significance duidt op een dream-driven, daad-krachtige en dedication-aware mindset.

Dream-driven zodat jij jouw succes en significance voor ogen blijft houden. Dit houdt je in de juiste richting en zorgt ervoor dat  't leven plezierig blijft. 

Daad-krachtig omdat al dat gedroom niet zinvol is als 't alleen gezellig blijft in je gedachten-wereld en in je gevoelsleven. Je bent trouwens een sociaal wezen. Die mooie droom uitwerken in de kleine stappen die je dagelijks krachtig zet samen met anderen maken 't leven pas echt een belevenis. Jaaa .... je visualiseert 't allemaal wel regelmatig, maar 't blijft toch spannend om te zien hoe het leven zich daadwerkelijk ontvouwt. 

Dedication rijgt  het leven aan elkaar, de ene gebeurtenis aan de andere. Soms vol gelach, soms met verontwaardiging, dan een keer verbluffend of met enthousiasme ..... en ook pijn en verdriet komen aan de beurt om er tenslotte iets aparts van te construeren.

Indeed, dreams and dedication are a powerful combination especially when the it's combined with daadkracht.

Als je bij de toepassing van de triple D mindset coaching nodig hebt kun je dat in een GRATIS voorgesprek online met me bespreken door hier te klikken voor een afspraak.


Ik kijk naar je uit!


Denise Sumter

Founding Director of Stg.makeadifference
Community Leader van MADwoman professionals and entrepreneurs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten