maandag 13 november 2017

Succes trek je aan, je hoeft er niet achteraan te hollen.


Personal leadership Tip # 08

Succes trek je aan, jij hoeft er niet achteraan te hollen.
“Success is something you attract, not something you pursue. So instead of going after it, you work on yourself - personal development -“ Jim Rohn.
Dat doet me meteen denken aan een magneet en z’n aantrekkingskracht …….. hm?! …... Idd, dat doorbreken naar het volgende niveau in m’n leven vraagt dus om binnenwerk.

Ik ben ’t met ‘m eens. Dat maakt mijn succes-journey wel wat simpeler, zo. Of het nou gaat om m’n gezondheid, m’n geestelijk leven, m’n gezinsleven, m’n werk, m’n bij-job, m’n onderneming, m’n financieel leven, m’n sociaal leven of m’n privé leven ….. het binnenwerk maakt dat ik het buitenwerk gedaan krijg. Vervolgens trek ik de juiste connecties en andere hulpbronnen aan en zie de samenloop van omstandigheden flow-en ……
Trouwens ….. deze post heb jij ook aangetrokken, dus ……



Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community leader of the Facebook MADwoman 
professionals and entrepreneurs. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten