maandag 7 november 2016

Springen ..... letterlijk of figuurlijk and entrepreneurs

Het concept van 'Springen' - Steve Harvey

'Ze is gesprongen...', wanneer wij dat zo uiten in Suriname, dan bedoelen we dat een student de vierde klas van het  MULO (Meer Uitgebreid Lager Onderwijs) heeft overgeslagen en een aanvang heeft gemaakt met het Middelbaar onderwijs. Een geweldigheid!!!

Maar wat bedoelt Steve Harvey wanneer hij praat over 'springen'? Bedoeld hij dat letterlijk of figuurlijk. Geniet hieronder van de letterlijke betekenis. Ook wel een geweldigheid !!!

 

Daarop zegt Steve Harvey 'Maar laat me hier duidelijk over zijn ... Wanneer ik 't heb over 'springen' ... dan bedoel ik dit voor de drommels niet. Op z'n Surinaams gezegd 'Mi tek Gado begi yu!!!'.
'Ik bedoel gaan voor meer in je leven, springen naar een nieuwe carierre, springen in een nieuw leven van overvloed, springen in je droom-onderneming ... dat is het springen waar ik het over heb, zegt Steve Harvey.

Ook ik ben gesprongen, Lees hier meer over op de volgende link: 


  


Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community leader MADwoman
professionals and entrepreneurs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten