donderdag 19 januari 2017

Mijn bedoeling

myspiritualjourney

Introductie
Mijn geestelijk dorst naar God werd gelest toen ik het nieuwe verbond in het licht van de totale Bijbel ging zien. M'n ogen gingen pas open toen ik door had dat de Wet niet is afgeschaft en dus nog van kracht is.

Toen viel de puzzel in elkaar. Al de vragen en issues zoals de kinderdoop, het spreken in tongen, de hebreeuwse 'roots' van het christelijk geloof, de diversiteit aan leerstellingen in het christelijk geloof, lachen en blaffen in de geest, het ontstaan van het christendom, is christelijk altijd bijbels, ware aanbidding, 't slechte komt van satan en 't goede van God, etc.  kregen voor mij een andere dimensie.

Mijn messiaans-joodse wandel begon en ik besloot dit te delen met een ieder die wil luisteren. Ik maakte een pagina aan op Facebook onder de naam 


en een weblog op blogger website van google onder de naam


Mijn bedoeling
De posts zijn speciaal voor Bijbel-gelovigen bedoeld, dus voor mensen die geloven in de autenticiteit van de Bijbel en een Bijbelse levensstijl practiseren. Mijn bedoeling is 3-ledig; ik wil het volgende:

1. Bijbel-gelovigen prikkelen om de Bijbelse grond van hun geloofsbelijdenis te toetsen. Ik heb ontdekt dat christelijk niet altijd Bijbels hoeft te zijn.

2. Bijbel-gelovigen interesseren om hun relatie met God te verdiepen door Hem te ontmoeten in de viering van de Bijbelse feesten. Door het vieren van de door God zelf ingestelde feesten van Leviticus 23 heb ik God intensiever leren kennen en dienen. Dat wil ik andere Bijbel-gelovigen ook doen ervaren.

3. Bijbel-gelovigen interesseren in Tora-studies voor inzicht in de hebreeuwse achtergrond van het christelijk geloof. Het is mij opgevallen dat door de vergrieksing van het christelijk geloof, zoveel misvattingen ontstaan. Het woord geloof is bijvoorbeeld in het grieks denken een filosfische, theoretische aangelegenheid, terwijl in het hebreeuws denken het geloof nooit wordt losgekoppeld aan het doen, maar altijd een bepaald gedrag impliceerd.

Dus als je door deze blog-post duidelijkheid hebt gekregen in mijn bedoeling en je wilt meer informatie over bijvoorbeeld over hoe je God kan ontmoeten in de Bijbelse feesten, meldt je dan aan met een klikop KLIK HIER hieronder

KLIK HIER - KLIK HIER - KLIK HIER

See you on the other side.

Shalom!!!

Denise Sumter




Geen opmerkingen:

Een reactie posten