zaterdag 8 juli 2017

De kracht van het gebed Part 1

Hemelse onthullingen.

Laten we bidden zodat de Here onthullingen kan doen.De Here deed dat aan Jeremia en aan Daniel. Laten we voortdurend bidden en door het gebed fijngevoeligheid ontwikkelen voor Gods leiding.

Roep tot Mij, en Ik zal u antwoorden, en Ik zal u bekend maken grote en vaste dingen, die gij niet weet. Jer.33:3 (Statenvertaling)

Ik dank en ik loof U, o God mijner vaderen! omdat Gij mij wijsheid en kracht gegeven hebt, en mij nu bekend gemaakt hebt, wat wij van U verzocht hebben, want Gij hebt ons des konings zaak bekend gemaakt. Daniel 2:23 (Statenvertaling)

Verbindt alles wat je deze week doet met gebed, zodat ’t gezegend mag zijn. Klik voor meer van dit soort posts gewoon hier ter verrijking van jouw geestelijke reis met God.



Call to action
Hoe intens is jouw gebedsleven? Reserveer wat tijd uit de 24 uur die je ter beschikking is gesteld door God voor jouw persoonlijke gebedstijden met Hem. En volg gewoon hoe je geestelijk leven naar het volgend niveau schiet en de overige levensgebieden meetrekt.

In Deel 2. bespreek ik hoe je jouw totale leven onder gebed brengt.

Beoefen je in het bidden!




Denise Sumter.
Lid van de Messiaans-Joodse Community
Kodesh L”Adonai (Heilig voor de Heer).

1 opmerking: