woensdag 31 mei 2017

Ik droom niet meer

De kracht van dromen



Testimonial

'Ik droom nie meer,' zei ze 'want dromen zijn bedrog!' En ik begreep 'r pas een jaar later, nadat ze op de PLANandDO2015 AWARDS haar verhaal deelde. Eigenlijk zei ze dus 'Je moet van de realiteit uitgaan en geen luchtkastelen bouwen'.

En toch probeerde ze 't... moeizaam trachtte ze de contouren van de beelden van een voorspoedig en gelukkig leven voor de geest te halen. ... een auto, want dat onvoorspelbare van de bus was haar zat ....... een lieve man die haar respecteerde en accepteerde zoals ze was, want daar verlangde ze naar als single moeder, .... een beter baan, waardoor ze niet meer de eindjes aan elkaar hoefde te knopen .... een intiemere relatie met God, want de geestelijkheid waar zij haar kracht uit putte was uitgedroogd .....

Ik geloof dat de wereld van (dag)dromen een reele wereld is, maar niet van deze orde. Wanneer ik m'n ogen sluit en droom, dan ervaar ik de realiteit van wat is in een hogere orde en wat komen gaat voor mij ..... en als ik m'n ogen open, zet ik de geloofsstappen die nodig zijn om de realiteit van die hogere orde te ervaren in de realiteit van deze orde, de orde van het aardse leven. Dat deed ik nog voordat ik aan m'n academische studie begon .... en dat werd een realiteit van deze orde ondanks de tegenslagen. Dat deed ik voordat ik de consultancy voor de UNFPA aannam .... en ook dat werd een succes in 2013.  Dat deed ik weer toen ik besefte dat ik m'n plafond  had bereikt als afdelingshoofd  bij de overheid en voor een andere baan solliciteerde .... en ook deze keer steeg ik naar HET VOLGENDE NIVEAU in m'n leven. En nu weer .....

Het begint met een droom, daarna volgen de geloofsstappen om die droom manifest te krijgen in het leven in deze orde. Maar een droom, zonder een plan om die droom in te kaderen en zonder een filosofie als ondergrond betekent inderdaad luchtkastelen bouwen. Dan kun je wel bedrogen uitkomen, ja ..... gelijk heeft ze.

Ook jij kunt je dromen waar maken. Waarschijnlijk heb je dat ook gedaan in het verleden. Maar soms bereik je ook wel je plafond en heb je een push nodig van like-minded people zodat je op spoor bijft. We kunnen samen de eerste stappen zetten als je dat wilt. Registreer je hier voor een online cursus over hoe dat in de praktijk werkt om te dromen, en je dromen waar te maken vanuit de geloofsstappen die je zet in gekaderd in een plan en gegrond in een filosofie.  De GRATIS  2017MADwoman Expeditie5 biedt je die mogelijkheid. En het is online, dus je hoeft niet uit huis en je bepaald zelf op welk tijdstip van de dag je meedoet. Dan doen we 't samen.

Tot gauw!

Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community Leader MADwoman
professionals and entrepreneurs




Geen opmerkingen:

Een reactie posten