woensdag 10 mei 2017

PLANandDOAWARDS-2016

Een Terugblik


Testimonials

Ria, Rhanu, Renate en Rosmini vertelden hoe zij vanuit het PLANandDO programma van Stg. Make A Difference zijn doorgebroken naar HET VOLGENDE NIVEAU in hun leven (de namen zijn fictief). Uit hun verhaal bleek duidelijk hoe je vanuit je jaarplan koers houdt samen met anderen en het jaar sterk beeindigd!

* "Laat je verleden je niet bitter maken, maar beter!", zei Ria, uit Paramaribo, participant van het PLANandDO2016 programma.

* "En toen zei ik tegen haar: ' ...Daar .... staat die auto!'; ze verstond 't zogenaamd niet zo goed. 'DAAR, herhaalde ik met klem en wijzend naar de auto ..... 'Wat??!!", gilde ze ....En toen begreep ze wat uit al dat afzeggen van mij en uit het ontberen van de 'fatu's' en 'kieks' die ze op me hadden genomen, is voort gevloeid.", zei Rhanu uit Commewijne, participant van het PLANNING2015 programma.

* "'t Was niet gemakkelijk .... zeker niet als je op jonge leeftijd weduwe wordt en vooral gelet op de manier 't gebeurt is. Maar ik heb 't alles een plek kunnen geven en..... ondertussen run ik m'n eigen coachingsbureau." , zegt Renate, uit Paramaribo, Participant van het PLANandDO2016 programma.

* Gewoon overnight van een 8.5 naar een 5.8 .... hoe was dat toch mogelijk?!..... nee, dat was wel de druppel die de storm deed overlopen. Ik moest toen even afstand doen van alles en staakte m'n studie. Na een jaar schreef ik me weer in en ..... nu is het einde in zicht ...... vanwege een ijzeren doorzettingsvermogen. Soms ben je niet klaar om tegen systemen in te gaan, maar je kunt wel doorzetten!", vertelde Rosmini, uit Wanica, participant van het PLANNING2015 programma.

De PLANandDO2017 AWARDS NIGHT is in aantocht en  je wil erbij zijn. Laat je verkwikken door het verhaal van drie (3) vrouwen die vertellen hoe je het jaar begint om sterk te eindigen.

Het is GRATIS en een vrijwillige bijdrage mag om het werk van Stg. Make A Difference te ondersteunen.

Houd de berichten in de gaten!



Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community Leader MADwoman
professionals and entrepreneurs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten