zaterdag 6 mei 2017

Vandaag heb ik er wel zin in .... (zelfreflectie)

Richt je gedachten


Ik werd vanmorgen wakker ....... en ik was klaar-wakker. De gedachten als 

  • '.... man ..... ik ga nog eeeeeven liggen, hor'
  • '.... tjoerieszj@!#%*' ..... ik heb 'werken' niet uitgevonden, hor.... dus ik lig no eventjes'
  • '....m'n lichaam heeft genoeg rust nodig, toch'
  • '.... ik voel me nog niet uitgerust genoeg om kwaliteitswerk te leveren,dus ...... '
konden me deze keer niet in bed houden.

Ik werd wakker, helemaal verkwikt. 't Enthousiasme voor de NEXT LEVEL EVENT van Stg.makeadifference stroomde door me heen, net een waterval bij grote regentijd.

Onderstaande zinnetjes dansten door m'n gedachtenwereld .........

  • '.... wow!!! ..... up to my NEXT LEVEL met m'n bedrijfje'
  • '.... eeeeee .....zoveel bevestigingen .......'
  • '....DIT WORDT EEN KNALLER voor de MADwomen die er zullen zijn. .......... en ik zag die knaller-emoji, de bomb echt exploderen .....'

Hihihihi ...wat ben ik toch fantasie-rijk


'Ja hoor ...... 't wordt een knaller ........', dacht ik en ik richtte m'n gedachten vervolgens naar de viering van de shabbat., want 't is vandaag shabbat. Een serene rust kwam over me .......



Shabbat shalom!



Denise Sumter

Lid van de Messiaans-Joodse Community
Kodesh L'Adonai (Heilig voor de Heer)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten