donderdag 18 mei 2017

Ik heb m'n patroon ontdekt

En 't houdt me op lijn


Ja .... je hebt je patroon ontdekt ....vertel dan .....  of mischien denk je 'Je hebt je patroon ontdekt ..... en dan?'

Wel ... een heleboel. Nu ik m'n patroon heb ontdekt heb ik een structuur om op terug te vallen, een lijn die door m'n leven loopt en de basis is van m'n veerkracht.*)

En wat bedoel ik eigenlijk met m'n patroon? Er rolde uit de google zoekmachine een hele mooie definitie die zo goed weergeeft wat ik bedoel met mijn patroon. Een patroon kan omschreven worden als een samenstel van transformatiepunten dat als geheel de eigenschap heeft om bepaalde processen te kunnen laten plaatsvinden.( bron ). Ja .... en dat is het echt ook, een samenstel van punten die mij transformeren naar HET VOLGENDE NIVEAU van leven.

Dat geeft zoveel kracht ..... ja ... heel veel kracht waardoor ik in staat ben de taak die voor me ligt te klaren, werk te verzetten. Ook geeft 't me heel veel stilte en in stilte zit ook weer kracht. Stilte is de ruimte nemen om op adem te komen, de ruimte om op tegaan in het moment, de ruimte om op adem te komen.

(Natalia Krasnodebska - 3D scalpting)
Maar de kern van het patroon zit in het concept van persoonlijk leiderschap, wat in essentie is het vermogen om jezelf te leiden naar het volgende niveau in je leven. En wel een byzondere vorm van persoonlijk leiderschap, te weten gefundeerd persoonlijk leiderschap kracht. Dit concept is door de jaren heen ontwikkeld terwijl ik vanuit de 'ups' en 'downs' van het leven het patroon aan elkaar weefde. Lees  gewoon hier (met een klik)  meer over in deze blog-post.

Dat is echt niet 'overnight' gebeurt hoor ..... wel zeker 10 jaren van uitproberen. Maar 't voordeel is wel dat 't bij jouw niet zo lang hoeft te duren omdat de contouren ter beschikking zijn. Wat jij kan doen is die contouren pakken en met jouw eigen verhaal aan de slag gaan, jouw levensverhaal. Ik  pluk daar nu de vruchten van en deel het patroon met iedere vrouw die daar belangstelling voor heeft.

Vele vrouwen zijn inderdaad aan de slag gegaan met de contouren en hebben daar ook de vruchten van geplukt. Je kunt  hier meer   over lezen.  Ik weet dat het voor doorbraak zal zorgen voor jouw, maar jij moet ff kijken of 't echt iets voor jouw is. En als je hebt gekeken en je wilt daar meer over weten, klik hier om je te registreren.  Dan krijg je de nodige informatie van ons. Klik gewoon hier, goed?!.

Dus ik heb m'n patroon ontdekt en 't houdt me op lijn ..... wat een kracht, wat een stilte, precies wat ik nodig had.

Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community Leader MADwoman
professionals and entrepreneurs





*)Emotionele veerkracht is je vermogen om goed om te gaan met moeilijkheden, tegenslagen, veranderingen en stress. Je bent in staat om in moeilijke tijden positief, toekomstgericht en sterk te blijven, oftewel: ‘terug of op te veren’. ( bron)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten