maandag 24 oktober 2016

I decided ...No more ...so I jumped!















Ik hoorde voor het eerst van het concept van 'jumping' via een
motivational van Steve Harvey. Hij inspireerde mensen om te
gaan voor hun roeping door te springen! Dit moet je echt zelf
horen.

Check 'm hieronder.


Daarna coachte hij in een van z'n shows een doelgerichte
en gedreven vrouw die daar eigenlijk wel klaar voor was,
alleen ... haar man nog niet.; die had z'n twijfels.

Kijk maar ...




Ik heb dit jaar besloten om te springen. alles duidde erop dat het de juiste tijd was. ..... en ik deed 't gewoon.  Ik weiger pertinent om de buiten-wereld langer te laten bepalen waar ik voor moet gaan Eigenlijk  ... wanneer jij je levensstappen zet vanuit andermans visie over jouw leven dan doe je dat vanuit onzekerheid. Maar je kunt naast de mening van deskundigen ook gewoon uitgaan van jouw expertise, jouw passie, jouw ervaring, de projecten en programma's die jij reeds hebt neergezet en vooral ook de inwerkende kracht van de heilige Geest en de kracht van het Woord van waaruit jij opereert. Die overtuigen zo diep ... dat je ongetwijfelt wel weet wanneer het de tijd is om te stoppen met overwegen en daadwerkelijk te springen

Het is mijn passie en mijn missie om doel-gerichte en vooritstrevende vrouwen te inspireren en te versterken om zichzelf te tillen naar HET VOLGENDE NIVEAU in hun prive en gezinsleven, hun cariere en business door hun persoonlijk leiderschap te beoefenen.

Wil jij daadwerkelijk stoppen met overwegen en daadwerkelijk springen ..... dan is het verstandig je te beoefenen in persoonlijk leiderschap. Geef je hier op voor de 5-daagse GRATIS expeditie in persoonlijk leiderschap.

Zet de eerste stap en registreer je.

Tot gauw!















I decided to stop asking the world for permission
to be bold, beautiful and brilliant, so I jumped.
And ..... now it's your turn !!!!!


Denise Sumter

Founding Director van Stg.makeadifference
Community Leader van MADwoman
professionals and entrepreneurs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten