woensdag 7 juni 2017

GRATIS 5-Daagse Challenge in Persoonlijk Leiderschap - Testimonials


Tesimonial 1. Muriel
Ik ben Muriel. Ik heb deelgenomen aan de expeditie omdat ik meer uit mezelf wilde halen dan ik voorheen deed. Soms hebben we die extra push nodig van iemand die jou de juiste richting op kan duwen. Wat het meest indruk op me heeft gemaakt is de simpele manier waarop men je confronteert met jezelf. Dat je verplicht wordt om aan zelf reflectie te doen. Meer nog ….. je wordt continue gestimuleerd je doelen te halen en doelen voor jezelf te zetten. Het belangrijkste wat ik heb geleerd in deze week is dat je de dingen niet moet uitstellen. Know your innerself and what motivates you.Voor het geval je twijfelt om mee te doen wil ik je het volgende aanraden. Daag jezelf een keer uit om iets nieuws te proberen. Als je tevreden bent met wat je kan. Ok, dan is dit niet voor jouw, maar als je meer wil halen uit je eigen potentie …. Try this.

Testimonial 2. Jennifer
Mijn naam is Jennifer. Ik heb ook deelgenomen aan de vorige expeditie om mezelf te zien groeien as a leader. De positieve bemoediging van Denise Sumter was top. Voor degene die nog twijfelen om mee te doen wil ik zeggen. This is your opportunity, go for it. You can do it.

Testimonial 3. Cheyenne
Laatste dag. Een terugblik op het expeditie. Het begon met my filosofie: Faith, Hope and Love. Mijn visie: Ik nam de stap een studie schema te maken i.v.m. m’n afstuderen. Mijn missie: een boek schrijven. My new Identity: CONFIDENT, FEARLESS and GOAL-DRIVEN. MY Standaard: Goed tot hoog. My believe: Ik kan alles, if I put my mind to it. De woorden die me bijgebleven zijn: Dream it! Believe it! Achieve it! Het was een hele reis om te ontdekken waar m’n knelpunten zijn en waaraan ik moet werken om verder te gaan in dit leven. Ik zie dat ik voortuitgang heb geboekt vergeleken met de vorige expeditie in 2016. Ik ben doelgerichter geworden en werk specifiek aan m’n gestelde doelen. En ook de motivatie film heeft me echt geraakt want soms gedragen we ons niet naar behoren, omdat we vaak genoeg niet weten wie we zijn. Iets waarvoor we  moeten waken.


Jouw testimonial kan de volgende zijn .......

Geef je gerust hier op voor de volgende GRATIS 5-Daagse Challenge  als je dat nog niet hebt gedaan of weer wilt ervaren.

Tot gauw!




Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference 
Community Leader MADwoman
professionals and entrepreneurs 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten