dinsdag 13 juni 2017

Wanneer je tegen deadlines aanloopt.

Deadlines halen? Hier wat tips en inspiratie.


'Wow MADwoman, ik lees alleen maar exhitement in de dingen die je voor je hebt liggen', schreef ik haar terug. Vervolgens gaf ik haar tips en inspiratie to energize her some more ....... Ik dacht .... gewoon sharen, iemand anders kan daar ook iets aan hebben.

Hier dan de tips/inspiratie:
1. Position yourself.
Remember to postion yourself in the early morning.
Dat geeft focus, zelfzekerheid en inspiratie, ook al was dat alleen maar een gebed of een bijbeltekst,'t gaat om de spirituele kracht die je daaruit put.

2. Show up STRONG!
Always show up STRONG, eventhough you feel like you could have done better. Because in that moment you've gotta give your all, all you've got at that time. And that is enough for God to let your light shine.

3. Just do it, MADwoman.
Ik heb geloof in je, gewoon vanwege de ervaring die je hebt met je werk, vanwege je geloof in God, de Almachtige, die zielsveel van je houd en die je wil zien slagen in het leven.

4. Reflecteer daarna.
En wanneer het voorbij is vier je succes. Neem je lessons learnt ff door, want dat is van belang voor jouw NEXT LEVEL EXPERIENCE

Hoop dat je er iets aan hebt gehad, gudu.
Love yeh,
Wil je meer weten, geef je dan gerust met een klik hier op voor meer voor een doelgerichte en vooruitstrevende vrouw als jouw.


Denise Sumter

Founding Director Stg.makeadifference
Community Leader MADwoman
 professionals and entrepreneurs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten